wtorek, 23 lipca 2013

Wielkie Przepraszam

Kochani wczoraj miał pojawić się nowy rozdział. Wiem że nadal na niego czekacie. I wiem że mnie przeklinacie że go jeszcze nie ma. Ale mam wielki problem. Nie mam weny. Nic nie mogę wymyślić. Utknęłam w martwym punkcie. To nie tak że nie chce napisać czy coś. Ale jakość tak nie wiem jak zacząć. A jak zacznę to się to nie trzyma niczego. I znów kasuje do tego co mam napisane czyli nic. Ehhh dla mnie też to jest strasznie trudne. Wybaczcie mi. I poczekajcie jeszcze trochę, troszeczkę, na kolejny rozdział. Ładnie proszę.
Pozdrawiam wszystkich.

2 komentarze:

  1. Hmm... Doskonale wiem jak to jest. Nie mam ci za złe. :> Niech wena szybciutko do ciebie wróci. ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak teraz mam. Napisałam trochę, ale to w ogóle do siebie nie pasuje :''''(
    Więc życzę szybkiego powrotu weny XD
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń